tisdag 10 november 2009

Vi är nu åter i Sverige. Det är inte helt lätt att återvända med "hela" människan, kroppen går lättare att få med, men övrigt finns delvis kvar i Kongo och hos vänner där.

Under vår resa är det många som hört av sig och skrivit att det inte gått att kommentera på bloggen. Jag har nu förstått att det främst berodde på att jag inte "givit tillstånd" till detta i upplägg av bloggen. Nu är detta åtgärdat och det bör gå bra att kommentera, utan att vara inskriven på ett speciellt sätt.

Ni är välkomna att fortsätta läsa min Loggbok-blogg! När jag började i somras, hade jag inte en tanke på att det skulle gå att rapportera direkt från Kongo, det blev en extra möjlighet! Jag räknar med att fortsätta skriva, som jag planerade i somras, och ni är alla välkomna att följa med! Och era kommentarer är välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Om mig

Jag har arbetat 17 år i DRK, i Mai Ndombe provinsen som missionär och läkare. Är nu bosatt i Ludvika. Jag har fortsatt kontakt med kollegor och vänner i DRK. Jag deltar i Equmeniakyrkans arbetsgrupp för hälsovård i Kongoländerna.